Aleksandar Nikolić

Head of Digital, Communis DDB

Potekao iz klasičnog advertajzinga, a potom prerastao u jednog od pionira digitalne komunikacije. Kao direktor digitalnog sektora Communis DDB nastoji da klijentima približi sve prednosti digitalnih komunikacija i među prvima im otkrije mogućnosti novih tehnologija koje tek dolaze. Specijalizovao se za upravljanje online krizama, kao i u CRM-u, influencer i social media marketingu. Veruje u veliku moć digitalnih komunikacija, ali uz etičku i odgovornu primenu istih. Po prirodi je znatiželjan i veruje da je moguće pronaći potencijal gotovo u svemu.

Advertising in a world of constant disruption

Šta bi se desilo da su se hotelska i taksi industrija prve setile i izmislile ekonomiju deljenja? Gde su nestali putujući trgovci, kovači ili rudari? Da li je sada advertajzing industrija sledeća na rubu propasti, ko će naslediti Facebook i ko će community managere, kopirajtere i dizajnere možda ostaviti bez posla, saznaćete na ovom predavanju. U stvari saznaćete kako da se pripremite na ovo vreme konstantnih promena i budete oni koji će spastiti svoju kompaniju.