Karlo König

Kreativni direktor, King Kong Agency

Organizacijom brojnih party-a shvata važnosti promocije i polako ali sigurno u potpunosti prelazi u sferu digitalnog marketinga. Nakon 5 godina snalaženja u džungli društvenih mreža zajedno s partnerima osniva King Kong Agency - agenciju koja se u inat svima fokusira isključivo na društvene mreže.

Za to vreme završava dve srednje škole na dva različita kontinenta, fakultet, a drži i predavanja na Londonskoj školi za odnose s javnošću (+ gde god ga pozovu).

Kada ima vremena pojede dobar burger i popije craft pivo. Preporuke gde pojesti&popiti u Zlatiboru prima na karlo@kingkong.agency.

CASE: Zašto kreirati content koji će nestati za 24 sata?

Zanima te zašto smo u proteklih 6 meseci kreirali hrpu sadržaja koji je potpuno nestao? Zašto je Instagram kopirao Snapchat? Zašto se isplati biti na Instagramu iako tvoja primarna ciljana grupa nije tamo? Na ova, ali i druga pitanja dobićeš odgovore i to na konkretnom primeru (koji neće nestati)!