Milena Milojević

Marketing, SMAZ

U svet digitala ušla je sa željom da zadovolji radoznao um, najpre baveći se community menadžmentom a zatim i poslovnom primenom interneta generalno. Pored ostalih preduzetničkih aktivnosti kojima se bavi, vodi merketing u SMAZu, prvoj platvormi u Srbiji i regionu koja za potrebe prodaje koristi Facebook chat bot. Ljubitelj nauke.

CASE: SMAZ

SMAZ je novi osvrt na stari koncept – svakog dana dovozimo u beogradske komšiluke najbolje dezerte. Razvili smo platformu koja svoje korisnike obaveštava kada se SMAZ vozilo nalazi u njihovoj blizini i time im daje mogućnost da poruče neki od kolača iz dnevne ponude. Ovime im poslastice mogu biti dostavljene za svega nekoliko minuta bez plaćanja dostave čak i za jedan komad.

Kada je pre godinu dana SMAZ doživljavao proof of concept korisnici su imali mogućnost poručivanja jedino korišćenjem Android aplikacije. Ubrzo nakon toga Facebook je objavio da je u Messanger moguće integrisati Chat Bot-a što je za SMAZ predstavljalo sledeću veliku stvar.