Brendovi kao mediji: Komunikacija bez posrednika

Nekada su brendovi samo plaćali medijima da objavljuju njihove oglase, pa su im potom plaćali da kreiraju sadržaj o njima. A onda su pojedini brendovi odlučili da obrnu igricu i sami postanu mediji.

Dok su jedni tek "zagrebali" po kontent marketingu, drugi uveliko proizvode sadržaj koji po količini, kvalitetu i autoritetu može da stane uz rame renomiranim tradicionalnim medijima. Čak su postali jednako prepoznatljivi u medijskoj industriji, kao u svojoj primarnoj. Sve manje su im potrebni posrednici za komunikaciju i dolaženje do novih potrošača.

U okviru modula Komunikacija bez posrednika saznaćete koji su to brendovi kod nas uspeli i kao mediji i šta od njih možemo da naučimo. Zbog čega su se odlučili baš za građenje sopstvenog medija i koji izazovi su im stajali na putu? Kako su ih prevazišli? Šta im je cilj i da li ga polako ostvaruju?

Učesnici modula:

Ostali moduli: