Anđelko Trpković

CEO, Publicis One Adriatic

Biografija

Karijeru u industriji komunikacije započeo je pre više od 20 godina. Krajem devedesetih dokazao se kao ulični Freedom fighter. Nakon toga artikulisao je sopstveni put kroz organizovanu idustriju komunikacije. Prvo u maloj, ali odličnoj, lokalnoj kreativnoj agenciji, zatim kroz poziciju direktora marketinga jedne od vodećih banaka i na kraju kao generalni direktor Beogradskog sajma.
Publicis Groupe se priključuje 2010. godine i od tada aktivno radi na očuvanju liderske pozicije agencija Leo Burnett, Publicis, Saatchi&Saatchi kao i medijskih agencija Zenit i Starcom u Srbiji.
Od aprila 2017. godine obavlja dužnost CEO za Adriatic region.

Predavanje

Jesmo li u raju ili paklu? Industrija komunikacije danas

Često se u stručnoj javnosti govori o tome šta se i kako menja u industriji komunikacije, i da li je došao kraj dinosurisima koje će zameniti digitalizovani agilni mladunci.
Kako i na koji način prihvatamao opšte ubrzanje svuda oko nas?
Kako nam je dan postao prekratak, a godina tek treptaj oka?
Da li je moguće u konstantnom ubrzanju uživati i što je još važnije upravljati?
Ako je agncijski koncept prevaziđen i ako je kreativnost ustupila mesto podacima, zašto su najčešći kupci agencija u proteklih par godina upravo oni koji daju ocenu o kvalitetu neke kompanije?
Da li u digitalnoj transformaciji koja je postala naša nova mantra dovoljno računa vodimo i o okruženju? Posebno kada zaboravimo da to što zovemo okruženje zapravo predstavlja naše društvo.
Da li je svrha našeg postojanja da budemo kupci?