Darko Dujič

Izvršni direktor i partner

Biografija

Mag. Darko Dujič je izvršni direktor i partner kompanije Ceneje, vodeće platforme za uporednu kupovinu u regionu. Poslovnu karijeru je posvetio transformaciji poslovnih modela za upotrebu najnovijih potrošačkih tehnologija i pristupa podacima u realnom vremenu, kao i uspostavljanju najvećeg virtuelnog tržišta uporedne kupovine u regionu sa preko 1000 prodavaca i više od 2 miliona aktivnih ponuda u četiri zemlje regiona. Pre preuzimanja upravljanja kompanijom Ceneje, bio je vođa Guglovog odeljenja za razvoj poslovanja u Adriatik regiji i performance manager, strateški direktor marketinga i razvoja formata u Mercatoru, kao i direktor GfK Slovenija. Njegov fokus je na razvoju novih machine learning i deep learning pristupa u delatnostima, promenama pravila u maloprodaji kroz uvođenje internet modela usmerenih ka kupcima na bazi analitike, savetovanje iz oblasti digitalne transformacije poslovanja, a preuzeo je i ulogu Google Growth Engine ambasadora za Sloveniju.

Predavanje

The 4T model of ecommerce management and user behaviour – learnings from Slovenia and Croatia

Ecommerce is one of the most dynamic industry in the region that is shaped by pure players, traditional retailers and newcomers that transform and disrupt the industry. Transparency of information that internet provides is sometimes identified as key problem for traditional retailers and old retail business practices powered by user asymmetry of information do not work anymore. Informed consumer, the latest user technology, trust and right targeting are key to success. What are the learnings from fast growing regional markets through the 4T framework?