Nenad Ivanovic

Biografija

Posle studija grafičkog dizajna, Nenad je specijalizirao dizajn za User Experience i software User Interface, stalno eksperimentišući sa novim uređajima i rešenjima (s akcentom na upotrebljivost). Trenutno, Nenad dizajnira IT Security rešenja za banke i korporacije širom sveta od kojih većina koristi sisteme za internet plaćanje i indetifikaciju koristnika. U kompaniji Verisec razvija sistem digitalnih identiteta koji je nedavno priznat od odbora Švedske vlade za elektronsku identifikaciju kao prvo i jedino rešenje kojim se građani mogu identifikovati prilikom korišćenja javnih i privatnih usluga.

Istovremeno, on gradi svoje iskustvo, pored posla, posećujući događaje koji se bave dizajnom širom sveta tražeći nove kanale za učenje. S obzirom na to da čvrsto veruje da kreativni ljudi imaju moć, ali i obavezu, da menja svet na bolje, Nenad je osnovao neprofitnu organizaciju Lege Artists koja organizuje kreativne konferencije svetskog glasa Belgrade Behance i 99u Belgrade, a svoje slobodno vreme pored skate-boardinga provodi predajući UX dizajn na SAE insitutu kao i na raznim događajima i konferencijama kao što je Webiz.

Predavanje

Poverenjem do rasta prodaje uz security UX dizajn

Poverenje je osnova svake kupovine, a teško se gradi i lako gubi. Iako je online kupovina u porastu, opšte je poznato da su kupci na Balkanu još uvek nepoverljivi prema online kupovini, pogotovo kada je u pitanju kupovina platnim karticama. Ovo je dokaz da dobar izgled i udobnost korišćenja sajta nisu dovoljni, već da dizajn mora da ulije sigurnost različitim kupcima u različitim kontekstima. Ako vaša prodavnica ne odaje utisak 'sigurnosti', retko ko će hteti da vam ostavi podatke koji otkrivaju identitet korisnika potrebnih za online plaćanje. Ti isti podaci od maja 2018. godine podležu GDPR zakonu ukoliko planirate da prodajete građanima Evropske Unije.

Od ovog predavanja možete da očekujete više informacija šta taj zakon zapravo znači za vas, vaše proizvode i vaše korisnike. Da li vaša prodavnica spada u kategoriju 'considered' ili 'non-considered' kupovinu, kako da dizajnirate za oba modela i poverenje korisnika koje će direktno dovesti do veće prodaje. Studiju slučaja kako online prodavnicu koja već dobro izgleda vizuelno da unapredite u prodavnicu koja prodaje više. I na kraju, konkretne savete koje možete da iskoristite odmah na vašim projektima.