Predrag Milićević

Rukovodilac sektora marketinga i komunikacija / Registar nacionalnog internet domena Srbije (RNIDS)

Biografija

Predrag je već više od četvrt veka u marketingu i komunikaciji sa tržištem, sa medijima i sa lјudima, baveći se svime što je neophodno da bi se komunikacija osmislila i sprovela na pravi način. I oflajn i onlajn. I kroz klasične i kroz društvene medije. Rukovodilac je Sektora marketinga i komunikacija Registra nacionalnog internet domena Srbije (RNIDS) u kom već skoro osam godina promoviše proizvode koji nemaju ni veličinu, ni oblik, ni boju, ni miris, ni ukus, ni težinu... koji su u potpunosti nevidlјivi i neopiplјivi, a bez kojih bi naš svakodnevni život izgledao sasvim drugačije. Predavač je na teme internet identiteta i brendiranja, kao i različitih aspekata poslovnog prisustva na Internetu.

Predavanje:

Brendovi na netu

Osnovni sastojak svakog brenda je njegov identitet, nešto po čemu je prepoznatljiv, nešto što je samo njegovo i po čemu se razlikuje od drugih. To važi i za brendove na netu. U tom onlajn svetu prepunom mogućnosti, vrebaju i mnogi izazovi. Svaki potez, dobar ili pogrešan, na netu je vidljiv globalno, zato svaki treba pažljivo odmeriti.
Predavanje će vam dati odgovore na pitanja:
- Šta je osnova net identiteta svakog brenda?
- Zašto kažete "moje" kad mislite na tuđe? Gde leži opasnost?
- Kakav je pogled na internet iz ugla Gugla?
- Kako male uštede mogu prouzrokovati velike troškove?
- U kakvoj su vezi žig i naziv domena?

SHARE: