Senad Kulenović

konsultant za digitalnu transformaciju

Biografija

Senad Kulenović vlasnik je firme Digitalni nomad koja je specijalizovana za stvaranje strategije digitalne transformacije i operativnih planova za srednje i velike organizacije. Partner/CDO je u Agentius d.o.o., organizaciji koja je specijalizovana za digitalnu transformaciju farmaceutskih kompanija s naglaskom na stvaranje i izvođenje višekanalnih strategija u zdravstvenoj industriji. Osim toga, Senad je spoljni konsultant za digitalnu transformaciju za ICT HUB Beograd, koji je vodeći digitalni inovacijski partner za preduzeća u Srbiji.
Ima više od 17 godina iskustva u prodaji i marketingu. Takođe je uspešan digitalni lider s nekoliko provedenih projekata digitalne transformacije na međunarodnom nivou.
Iskusan je u mentorisanju, razvoju poslovanja i proizvoda, razvoju strategija i implementacija, upravljanju odnosima s klijentima, promenama i transformacijama.
Senad Kulenović svoju karijeru započeo je 1996. godine u automobilskoj kompaniji Carmetal. Potom je radio na management pozicijama u kompanijama Iskon Internet, B.net, Hrvatski Telekom i H1.
2017. godine osnovao je svoju firmu Digitalni nomad d.o.o. Od osnivanja firme radio je u nekoliko industrija, uspješno kreirajući strategije digitalne transformacije za izdavaštvo, farmaciju, veleprodaju lekova, ICT i modne kompanije u Hrvatskoj, Austriji i Srbiji.

Predavanje

Studija slučaja Extreme Intimo: Digitalna transformacija kompanije „Jasmil“

Kompanije znaju da moraju proći kroz digitalnu transformaciju poslovanja, svesni su da je dodatna digitalizacija poslovanja nezaobilazna i svesne su da će proći kroz digitalizaciju procesa i promenu organizacije, no na pitanja kako i gde početi mnoge kompanije nemaju jasan odgovor.
Na ovom predavanju ćete saznati kako je kompanija Jasmil d.o.o., jedna od vodećih tekstilnih kuća u Srbiji, strateški pristupila izazovima digitalne transformacije i na koji je način metodološki pristupila projektu digitalne transformacije - uključujući organizacijske i procesne izazove pa sve do nadogradnje postojećih prodajno marketinških aktivnosti s digitalnim aktivnostima i alatima.