U toku pandemije, online kupovina je porasla neslućenom brzinom. Nisu se samo poslovanja promenila, već i navike kupaca, koji su postali otvoreniji za kupovinu putem interneta, što dokazuju i zvanični podaci NBS u 2020.
U 2020. potrošili smo neverovatnih 455 miliona evra onlajn! Broj dinarskih transakcija karticama na internetu u 2020. godini, porastao je za 103,55%, a njihova vrednost za 81,27% odnosu na godinu za nama.
Ko se u toj transformaciji snašao bolje i zbog čega?
Svedoci smo da nisu iz ove trke svi izašli kao pobednici.
O tome će na predstojećoj Webiz konferenciji govoriti Aleksandar Zarić, Business Environment Director projekta USAID CFG Aleksandar prevodi aktivnosti USAID-ovog projekta saradnje za ekonomski razvoj, usmerene na poboljšanja koja imaju najveći potencijalni uticaj na povećanje ukupne predvidivosti i stabilnosti poslovnog okruženja, investicija i rasta privatnog sektora.
Prema istraživaju koje je sproveo USAID CFG u novembru prošle godine, tri četvrtine preduzeća nije promenilo broj zaposlenih, a čak 12% je povećalo broj radnika. Vidimo i da su biznisi prepoznali novu šansu na tržištu – više od 80% firmi koje poseduju internet prodavnicu veruje da je prodaja putem interneta danas jednako važna, ako ne i važnija od tradicionalne prodaje.
Aktuelna analiza tržišnih kretanja biće tema panela:
Da li je e-commerce uvek dobar izbor za uspešan biznis,
na kojem će učestovati Aleksandar Zarić.
USAID je dugogodišnji partner Webiz konferencije.
Ponosni smo što će i ove godine biti uz nas!