Nikola Stanišić - Webiz
Nikola Stanišić
Founder & CEO / Šumska Tajna

Biografija:

Posle završene srednje škole, krenuo sam da radim u porodičnoj firmi u sektoru prodaje.

Završio sam e-business i marketing.

Sa 25 godina sam pokrenuo brend Šumska Tajna u 2018. godini i za period od samo 3 godine smo uspeli da u 2020. godini zauzmemo šesto mesto na tržištu od 30 brendova u kategoriji veganskih namaza.

Pored domaćeg tržišta smo do sada plasirali robu na 7 inostranih tržišta, a jedna smo od tri kompanije iz Srbije koja direktno sarađuje sa Američkim Amazonom.

Kod njih smo na kategoriji veganske i bezglutenske hrane, koja je u velikom porastu poslednjih godina, kao kategorija.

Panel:

Influenseri i mali biznisi:

Kako influencer marketing može pomoći malim biznisima da povećaju prodaju?

Digitalni marketing je bio dosta značajan u razvoju našeg brenda, i od samog početka smo počeli da radimo aktivno na društvenim mreža.

Pored toga smo ulagali u plaćene reklame i SEO optimizaciju na Google-u.

Od samog starta imamo saradnju sa influenserima. Pored food bloger-a sarađujemo sa nutricionistima i kuvarima.