Biografija:
Posle završene srednje škole, krenuo sam da radim u porodičnoj firmi u sektoru prodaje.
Završio sam e-business i marketing.
Sa 25 godina sam pokrenuo brend Šumska Tajna u 2018. godini i za period od samo 3 godine smo uspeli da u 2020. godini zauzmemo šesto mesto na tržištu od 30 brendova u kategoriji veganskih namaza.
Pored domaćeg tržišta smo do sada plasirali robu na 7 inostranih tržišta, a jedna smo od tri kompanije iz Srbije koja direktno sarađuje sa Američkim Amazonom.
Kod njih smo na kategoriji veganske i bezglutenske hrane, koja je u velikom porastu poslednjih godina, kao kategorija.
Panel:
Influenseri i mali biznisi:
Kako influencer marketing može pomoći malim biznisima da povećaju prodaju?
Digitalni marketing je bio dosta značajan u razvoju našeg brenda, i od samog početka smo počeli da radimo aktivno na društvenim mreža.
Pored toga smo ulagali u plaćene reklame i SEO optimizaciju na Google-u.
Od samog starta imamo saradnju sa influenserima. Pored food bloger-a sarađujemo sa nutricionistima i kuvarima.