Nenad Milić, IAB Serbia: „Na koji način bi influencer marketing trebalo da se koristi u cilju izgradnje jednog brenda“

8. i 9. aprila će biti održana virtuelna Webiz konferencija putem live video stream-a. Nenade, recite nam nešto više o ovogodišnjoj konferenciji: koji je cilj konferencije, koja je glavna tema, ko su učesnici, koje su pojedinačne teme, u čemu je specifičnost ovogodišnje konferencije?

– Čitavu konferenciju obeležiće više Webiz formata, od panel diskusija, do predavanja i intervjua, a koji će se fokusirati na glavne oblasti poslovanja 21. veka. Centralna tema je “Innovation & Women Empowerment” oko koje će se okupiti relevantni predstavnici, prevashodno šire digitalne zajednice, koji će se potruditi da prikažu aktuelnu situaciju i trendove na tom polju.

Budući da je tema rodne ravnopravnosti aktuelnija više nego ikad, razgovaraće se o profesionalnom razvoju žena u različitim sferama poslovanja koje su naročito usmerene na upotrebu digitalnih tehnologija i komunikacija.

Na predstojećoj Webiz konferenciji moderiraćete panel zanimljivog naziva: “Influenseri i mali biznisi: Kako influencer marketing može pomoći malim biznisima da povećaju prodaju?”…Ko su učesnici panela? Šta vi očekujete od samog panela, a šta može da očekuje publika?

– Pripalo mi je zadovoljstvo ali ujedno mi je ukazano i veliko poverenje da moderiram panel koji će nastojati da sagleda na koji način bi influence marketing trebalo da se koristi u cilju izgradnje jednog brenda, a posebno malih biznisa ili onih koji su tek u početku svog razvoja. Različiti sadržaji influensera su, kroz upotrebu videa i drugih formata, preplavili sve najrelevantnije društvene mreže. Iz godine u godinu lista kreatora je sve duža i duža, a formati i produkcija su sve kompleksniji.

Ceo intervju pročitajte ovde.