Odaberi svoj popust: Sa srpskom aplikacijom jeftinije će kupovati i Britanci Platforma na kojoj kupci „određuju cenu“ koju žele da plate za proizvode brendova uspešno radi u Srbiji, a uskoro stiže i na ogromno tržište Velike Britanije
Neobičan model prodaje popularnih artikala kojima “kupac određuje cenu“promovisan je na srpskom tržištu kroz aplikaciju za mobilne telefone “60 seconds“. O tome kako da kupci dođu do željenih stvari iz asortimana široko popularnih brendova, a da ujedno trgovci ne drže velike lagere koji poskupljuju poslovanje, ali i o tome kako se naći na svetskom tržištu, za 24sedam priča suosnivač startapa “60 seconds” Ivan Kadić.
– Sa aplikacijom “60 seconds” smo Boris Zloković i ja želeli da na specifičan način eliminišemo potrebu za “crnim petkom“ i sličnim događajima sa popustima i akcijama. Kupac više nije pasivan “igrač” u lancu, neko ko samo čeka da mu se ponudi popust ili kupuje po punoj ceni, već aktivno učestvuje, čak inicira samo dešavanje
– objašnjava svoju ideju Kadić.A to se na ovoj platformi, na kojoj je trenutno 20.000 korisnika, rešava brzo i jednostavno. Kupac odabere proizvod, i to iz pune kolekcije, a ne samo one namenjene sniženju, odluči se za dostupan popust kojim definiše cenu po kojoj bi gakupio i to pošalje trgovcu, odnosno proizvođaču. Kada potvrdan odgovor stigne za neki od 25.000 ponuđenih artikala, ima rok od 60 sekundi da se opredeli da li kupuje proizvod ili odustaje. Uz brendove na aplikaciji se mogu kupiti i unikatni proizvodi nekih domaćih dizajnera odeće, kao i ručno rađeni kozmetički proizvodi.
– Kada će odgovor stići, zavisi generalno od visine popusta, ali i od ažurnosti trgovca ili, jednostavno, stanja na lageru. Što je traženi popust veći, duže se čeka, ali to ne prelazi rok od tri do pet dana. Obično se odgovor dobije u roku od 24 sata. Iprocenat odobrenih popusta je veliki, nešto preko 70 odsto – ističe Kadić.
Ceo intervju pročitajte ovde.